TV

Jag har precis sett "Allt för Sverige", jag tycker verkligen om den serien. De verkar så glada och positiva hela tiden. Och nu ska jag kolla på raka motsaten till Allt för Sverige, nämligen.... (trum ljud)!!! -THE WALKING DEAD-. Jag brukar alltid kolla på det tillsammans med brorsan eftersom jag egentligen är livrädd för zombies. (Shit jag blir alltid lika rädd när jag lyssnar på introt.)
Nu ska jag gå och hämta en grapefrukt för jag blev j*kligt sugen när pappa frågade om jag ville ha en.
*MUMMS*
Ja.. jag är inte så bra på att skriva blogginlägg ännu! Men jag lovar, det kommer bli bättre.. Hoppas jag.. Men ah. Det tror jag! Det vore bra att få några tips om vad man skulle prata om.
Jag kommer att skriva om saker som poppar upp i mitt huvud, det kommer bli både SVENGELSKA och lite annorlunda stavning eftersom att jag är ifrån en stad där man pratar lite konstigt..!
Nu ska jag kolla på TV! Bye bye! Have a nice day tomorrow! I'll miss you all! ;)

//Julia

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0