Vakna upp med kort hår

Jag kan börja med att beskriva hur det känns att ha kort hår..
  • Det känns annorlunda när man sover
  • Det blir inte lika varmt
  • Det blir tjockare
  • Jag känner mit lite äldre, eftersom att jag ser äldre ut nu
  • Det känns skönt fast ändå lite udda
Det jag är lite fundersam över är om hur snabbt det växer ut?
Jag klippte mig för ett tag sedan, ca 10cm. Från halva magen till bröstet ungefär. Det tog ca ett halv år för håret att växa ut igen. Det är rätt coolt! :)
Jag vaknade nyss bara så att ni vet, jag känner mig ganska slapp i kroppen. Det känns som om att jag bara vill lägga mitt huvud på tangentbordet. (Pv54fooff)  <------ I did it! Mohhahahahahahahahaaaaaaaaaa. Juste moooooohaaa.  Okej nu ska jag sluta med mitt evil laugh. hihihihi. Idag var det meningen att jag , wille, M och R skulle vara. Men så blev det inte. Så jag och wille tänkte gå ut och fotgrafera mig, så att jag får nya modell bilder. Det är för att de ska se att jag har klippt av mig håret. (okej inte hela håret;) ) Men i alla fall.
  • Just det jag skulle skriva upp några saker här. ( NÅgra saker jag ska hinna med att göra innan  jag dör)

  • 1. Jag ska åka till alla världens länder.
  • 2. Jag ska hinna skaffa 2 barn.
  • 3. Gifta mig ( Jag ska aldrig skilja mig).
  • 4. Hoppa fallskärm.
  • 5.Gå på kinesiska muren.
  • 6. Efter 25 vill jag springa 2km varje dag, om jag kan.
  • 7. Bli miljonär.
  • 8. Gå modell.
  • 9. Bli en känd modell.
  • 10. Bli en känd fotomodell.
  • 11. Spara ut mitt långa hår igen till balen och sen får vi se vad jag gör med den.
  • 12. Jag vill sjunga inför 1000 pers med Martin.
Ja det var väll några utav mina hinna göra saker.

Poss och kamisar!


JAG SER SÅÅÅÅ TRÖTT UT!! hihi


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0