Tired!

NU var det visst dags att gå upp! kl är 12.22. Shit vilken sömntuta jag är... När jag gick upp förut trodde jag att klockan var sju. Men så var inte läget, när jag såg vad klockan egentligen stod på blev mina ögon lika stora som 2 stora golfbollar! 8)
  • Gissa vem jag ska träffa idag?!: FRIDA
  • Gissa vad vi ska göra?: Vi ska, okej inte ens jag vet vad vi ska göra än. Men vi får se!!!
Jag vill bara berätta en sak för er alla.. det har med spela att göra.. så ni som inte gillar spel, kan gå till nästa punkt som kommer om ett litet tag. I alla fall. jag har testat skyrim. Det är kanske inte den bästa grafiken.. Men det är rätt coolt att man kan välja om man vill bli kriminell eller om man vill vara god. Sen så får man rätt häftiga svärd och andra slayar saker.. Jag vill Hissa att världen är enormt stor och man kan springa överallt! Dock gillar jag inte att man måste styra med en knapp vart man ska gå och en hur kroppen ska följa med... MEn det vet jag inte brukar störa riktiga gamers eftersom att de vet hur det där går till.. jag är mer en WOW nörd, så jag orkar inte trycka på massor utav knappar om det ser ut som en ps3 konsol! Jag gillar datorn mer! ;) Tror jag.. eller jag vet inte.. Jag älskar att spela GOD OF WAR på PS3. Det är jätte bra grafik, Kratos springer efter om jag trycker på en utav dosans knappar. I love it! :D Okej nu kanske jag missade några utav de bästa eller de sämsta detaljerna på alla de 3 spelena.. Men det får ni kolla upp själva!
  • Dagens smink.. JAG SKÄMTA!
  • Nej nu ska jag göra mig i ording, först ska jag klä på mig, sedan äta frukost, efter det ska jag fixa till resten. När jag är klar bär det av till Frida. På kvällen ska jag kanske sova hos Wille för att sedan dagen där på fixa i ordning en utav hans 4 våningar. Det ska se jätte fint ut inför nyår! :D
  • Nyårs löftena kommer jag kanske inte berätta för er ;)
POSS OCH KRAM :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0