SVAR!

Hellu! Nu tänkte jag svara på alla frågor! :)

1. Hur är det med wille?
2. Vad vill du göra i
framtiden?
3. Vart vill du bo? I
Sverige eller ett annat
land?
4. När fyller du år Julia?
5. Hur känns det att
fylla år på julafton?
6.Vad är ditt dröm yrke?
7. Om du kulle få 100miljoner
vad skulle vara det allra
första du skulle köpa då?
8. Om du fick träffa en person,
död eller levande vem skulle
det vara och varför?
9. Vilken är din "favvo" låt/artist?
10. Okej en svår fråga, Vad skulle du välja
att antingen aldrig träffa William
igen eller aldrig få träffa dina för-
äldrar?
11. När förlorade du din oskuld?
12. Hur ser du på världen?
13. Hur ser en perfekt dag ut för
dig om du fick drömma dig bort var som
som hellst och med vem som helst?!
14. Vad betyder mest för dig?
Om du fick välja över att vara en randig giraff eller en prickig zebra - vad skulle du välja?
1. Hur är det med wille?: Det är väldigt bra med Wille! Han är jätte lycklig eftersom att vi ska fira vår första jul tillsammans.

2. Vad vill du göra i framtiden?: Jag ska jobba på ett ställa där jag kan hjälpa andra och jag ska tjäna mycket.. alltså.. MYCKET pengar :). Skulle vara kul att bli modell också. Sen så ska jag vara gift med Wille och få små fina barn med honom. ( Oavsett vad ska jag bli framgångsrik och fortsätta vara lycklig)

3. Vart vill du bo? I Sverige eller ett annat land?: Jag skulle gärna flytta till England och bo där ett tag, sedan skulle jag resa runt hela världen! När jag känner att jag har gjort mitt i varje land ska jag åka hem till Sverige igen.
4. När fyller du år Julia?: Jag fyller år på JULAFTON SÅKLART! :)
5. Hur känns det att fylla år på julafton?: Det är underbart, familjen är sammlad, vänner och William kommer. Mn blir varm innombords eftersom att det är så underbara människor runt mig och firar mig. + att granen är klädd i fina varma färger som gör mig glad och det är jätte god mat. *MUMMS*
6.Vad är ditt dröm yrke?: Jag skulle kunna tänka mig att jobba som modell, men om jag inte skulle bli något sådant skulle jag gärna vilja jobba med något som har med människor att göra. Kanske lärare (BORING) eller barnmorska... ( I know a bit WEIRD!)
7. Om du kulle få 100miljoner vad skulle vara det allra första du skulle köpa då?: Jag skulle köpa massor med godis och en present till dogge eftersom att jag inte har köpt en present till honom ännu, men han skulle verkligen inte få alla pengar!!! Sen skulle jag resa någonstans.
8. Om du fick träffa en person, död eller levande vem skulle det vara och varför?: Jag skulle förodligen vilja träffa min mormor eller farmor. Jag skulle bara vilja se hur alla mina kära som har gått bort mår. Det skulle vara fantastiskt att träffa dem igen<3
9. Vilken är din "favvo" låt/artist?: Den här var svår.. hm.. Jag byter "favvo" låt/artist hela tiden. Men just nu skulle jag säga att min favvo låt är : Keep Breathing med Ingrid Michaelson. Om man ska lyssna på den låten ska man ha headset på sig och har väldigt högt ljud.
10. Okej en svår fråga, Vad skulle du välja att antingen aldrig träffa William igen eller aldrig få träffa dina föräldrar?: Ehm.. Jag vill nog inte svara på den här frågan!

11. När förlorade du din oskuld?: Det här blir lite pinsamt eftersom att min Mammi läser bloggen.. Så det säger jag inte ;) Vem vet, jag kanske inte ens har förlorat den ;)

12. Hur ser du på världen?: Jag ser på världen med kärlek. Jag är tacksam för att just jag lever här och fått träffa så underbara människor. Jag ser världen ur olika perspektiv varje dag, ibland täker jag lite extra på "den" och ibland lite mindre. När jag blir djup brukar jag diskutera världen med mig själv, jag tänker på hur vi= Vi mäniskor förstör världen, jag tänke rpå hur bortskämda vi är. Vi försör mark och natur bara för att få smör vid matbordet när vi igentligen kan ha smör gjort av rapsolja. Vi förstör världen då vi är onda mot varandra och skapar vapen som kan förstöra en stor del utav vår planet som t.ex. atomvapen. Varför ska man vara så olycklig och negativ? Vi borde vara glada att vi har kommit till denna värld. Vi lär oss utav varandra. Vi lär oss av att folk klagar och diskuterar men det ska inte vara så världen ser ut. Det är ingefär så jag ser på världen! :)

13. Hur ser en perfekt dag ut för dig om du fick drömma dig bort var som som hellst och med vem som helst?!: Jag skulle vara på semester med Fanny, Martin och William på nya zeeland! Det skulle se ut så här: Jag varknar upp av solen, eftersom att jag glömt att dra ned gardinerna dagen där innan. Men jag var inte sur, jag vänder mig om och där ligger min dröm, min älskling, mitt hjärta, William. Solen skiner mot hans mörka hår och det glänser så som vattnet glänse när solen lyser på det. Hans lena hud påminner mig om siden och jag väcker honom med en kyss på hans rosa läppar. När vi sedan går upp sitter Fanny och Martin vid vårt vackra matbord som är gjort av något så vackert att man knappt kunde tro sina ögon. Där satt i vilket fall Fanny med siden morgonrock, hon ser så där trött och precis nyvaken ut med det blonda håret utsläppt och Martin sitter i kallingar och ser helt gosig ut! Vi äter en god frukost. Efter allt vacker så beger vi oss ut i naturen och upptäcker nya saker på Nya Zeeland!

14. Vad betyder mest för dig?: Familjen, de äckta vännerna, William och att vi alla lever<3


15.Om du fick välja över att vara en randig giraff eller en prickig zebra - vad skulle du välja? Jag hade valt en Randig giraff! :) Eftersom att jag gillar prickar och för att giraffer är coola djur!
16. Hur många barn ska du ha, pojkar eller flickor eller både och?: Jag skulle vilja ha en son och en dotter så att jag får uppleva att vara förälder till båda könen! Min dotter skulle antingen heta, Prisma, Ellisa, Lea eller Ellionora och min son skulle heta Leopold, Elliot eller Nodd! :)
17. Jag antar att du tycker att jag ställer cp frågor?: Svar : NEJ! Du är underbar, du har bara skickat in 5 frågor och det är nr 15, 16, 17 och två till efter denna! ;) De är jätte sköna och roliga!
18. Hur skulle du förklara den "typiska" Julia?: Jag är knäpp ( på ett positivt sätt), jag gillar skämt speciellt de sämsta. Jag är generös och snäll, jag försöker vara en bra vän! (hoppas jag lyckas) Sen så är jag en fäktnings tjej! :)
19. NÄR TÄNKER DU LÄGGA UPP VIDEON NÄR DU SJUNGER?: Sofia, jag vill nog inte göra det. Jag förstår inte ens hur man gör ;)
20. Sofia hade visst en till fråga till, att smilla undrar om du gillar henne. (min katt du vet! :-D ): Jag älskar henne! :)
Så nu hopppas jag att jag inte har missat någon kommentar! Förlåt i så fall, jag kommer att rätta detta inlägg lite senare.. tror jag om jag orkar ;)
poss poss<3



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0