Söndag

Idag är det söndag och jag är jätte trött! Så jag och Wille ska ha en såndär mys-dag eller vad man säger. Jätte härligt! Vi ska se på film äta godis, frukt och dricka juice. Mommsit värre!
Ursäkta inlägget igår, det var så "luddigt", man kanske inte ens fattade vad jag, Wille och Björn skrev ;)
Well well, jag ska försöka vara lite mer tydlig.
  • Sammanfattning utav gårdagen: Det började med att jag vaknade kl 11.00 någon gång, gick upp. Väckte William. Sedan åkte jag ivåg till Esmeralda, eftersom att hennes mamma skulle fotgrafera oss och en kille som heter Johan. Det var jätte kul! Jag halkade nästan hela tiden kan jag säga då. Högklackar+isig väg= Roligt/aj. Men som sagt det var jätte kul. Vi var jätte snygga.
  • Sen så åkte jag hem runt kl 17.00 till Wille för att sedan bli hämtad av pappa som skulle skjutsa oss till Björn. När vi kom fram började vi med maten. Det var en sallad som bestod utav: Pinjinötter, avokado, honungsmelon, röd tomat, gul tomat, rockolasallad och vanlig grönsallad, kalkon, gurka, motzarella som vi blandade med pesto och päron! Det var jätte gott! Tummen upp. Det får 5/5 stjärnor.
  • Sen satt vi och pratade, skrattade och gjorde massor med roliga saker. Efterätten var ett sorts citron mousse med hallon i. Det smakade himelskt!
  • Sen började vi skriva på bloggen och lyssnade på roliga låtar, chaatroullette var också väldigt kul!
  • Sen flummade vi och hade det jätte härligt! Det var en underbar dag som slutade runt halv två tiden :)
KRAM PÅ ER :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0