Sofia och jag

Nu sitter jag och Sofia innen i ett grupprum. Patricia har precis gått, hon skulle hem en stund. Vi har nämligen en håltimme på 2 timmar nu.
  • Fakta: Om 4 dagar fyller jag år!!!!

Vad ska jag berätta om idag? Det är frågan det, Idag ska jag julhandla IGEN! Jag vet, jag suger på att bli klar med den där julhandlingen. Det är bara några saker kvar och jag måste hjälpa william, för han har bara handlat en julklapp till mig och en julklapp till Tindra & Saga. Så det känns lite sådär, därför måste jag hjälpa honom.

  • Jag kom på vad jag skulle berätta, Jonte, Willes andra brorsa slog vad om att det skulle vara fler som läste om han blev intevjuad av mig, eftersom han tror att han är bättre än Dogge. Så jag tänkte göra en tävling...
  • DOGGE VS JONTE tävling, vem som får flest läsare vinner. Dogge hade 45 läsare. Vi får se vad Jonte. Men jag lovar att jag hör av mig vilken dag han ska bli intevjuad.

Nu tänkte jag lägga upp lite fin/fula bilder :)

Poss poss :D







Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0