Skönt med sömn

Idag sov jag hos Wille. Jag tänkte att det här skulle säkert bli jätte mysigt.. Det blev det frörutom att han trodde att han började sent (idag) Vilket han inte riktigt gjorde, så kl 00.00 kollade han när han började och ställde klockan när han skulle upp.. Shirt vad trött jag var då, men jag tänkte inte på det eftersom att jag trodde att han började sent.
Sen så fick jag reda på att hela Willes familj skulle åka runt åtta till jobbet.. Så kl 08.00 kom hans mamma in och försökte skaka liv i oss..
Jag vaknade och väckte Wille.. och han bara- Just det.. jag ska upp 08.20.. Och jag blev ju jätte rädd för jag hatar att sova hos Wille själv eftersom att det spökar här...
Well well.. så han pussade på mig och sen gick han upp.. Jag somnade om och sedan pussade han på mig igen och då var det dags för honom att gå..
  • Jag tänkte nästa kasta mig upp ur sängen och slänga på mig kläderna och skippa frukosten.. Men min version blev mer att försöka intala mig själv att göra det.. men det gick inte så bra. ( JUlia gå nu upp från sängen innan du dunkar huvudet i kudden för andra gången.. Julia försök nu ta tag i stolen bredvid sängen för att orka hålla dig uppe.. Ja o.s.v
  • Jag trodde att jag gjorde allt det där.. men nej då, jag låg kvar i sängen och hade tydligen tänkt på allt jag hade försökt att intala mig.. jag hade inte ens rest mig upp..
  • 10 min efter att Wille gick, så gick jag upp och satte på datorn.
  • Nu har jag suttit här i ca 2 timmar! YEAY :D Eller nej.. Jag hade lika gärna gått upp kl 11.00 i stället för kl 09.20 :(
SÅNT ÄR LIVE, Ja sånt är livet... Så mycket.. okej jag ska inte börja sjunga en sång..

  • Ja idag har jag bara en lektion och det är Matte! Så skönt!
  • Sen vid 17.00 ska jag vara med Martin, David och Wille! Då blir det filmkväll och massor med roligheter!
Jag tänkte ta mig lite frukost. Det blir nog en rostad macka med smör och ost till det blir det nog ett glas oboj :D! MÖMMS!
GODMORON PÅ ER :D Det här är min hund Affe Affenpinscher, han är 5 år gammal!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0