Sal 12

  • Hejsan Svejsan mina läsare! Jag hoppas allt är bra med er! Jag mår jätte bra idag, jag har nämligen sovit som en stock! Fast Wille sa att jag hade pratat i sömnen hela natten och jag hade tydligen visat hur man spealade gitarr mitt i natten... Haha! Det var jätte kul! (Y)

  • Nu ska jag ha  Svenska snart, vi ska ha muntlig presentation. Jag ska prata om Cancer. Min mormor, farmor och min älskade granne Britt dog i cancer nämligen.  Men nu ska vi vara positiva och prata om något positivt! Jag ska springa idag, det är faktiskt rätt bra för att vara jag. Jag brukar inte vara ute och springa så ofta för jag är för lat och jag sitter hellre framför TVn eller datorn. E
  • Elionora tycker att jag skriver så mycket... Well jag vill göra er glada. By the way, Elionora är också min klasskompis!
  • Har ni sett den där videon när en liten bebis dansar... SÅÅÅÅ ROLIGT! Har aldrig sett något liknande, jätte duktig fast ändå så himla knäppt!
  • Jag har två tjejer i min klass... Inte Nathalie och Sofia.. Utan det är 2 andra. Jag tänker inte nämna några namn. De är sååå himla roliga. De sitter och snackar om killar. Fast nu började Emma och Elionora snacka med L, A. Haha.. De snackar om ex killar och allt. Det är jätte kul! :D Jag sitter och ler..
  • L och A brukar säga- " halllluuu", "Estaghfrullah", ente=INTE" och massor med andra ord. Jag älskar deras dialekt!
  • NI FÅR HA DET SÅ BRA :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0