PERSONLIGHET?

Jag tänkte beskriva min personliget, hur jag är och vad jag gillar. Vem vet, jag kanske inte alls är om ni tror! :O
  • Jag är en glad tjej som gillar att busa.
  • Jag vågar bjuda på mig själv.
  • Jag älskar min vänner.
  • William är den bästa killen på jorden englit mig och han har format mig till den jag är idag.
  • Jag är lite konstig, dels för att jag är överrörlig och för att jag är tillsammans med en kille som är galen (på ett positivt sätt ;) )
  • Jag gillar nästan all mat som finns förutom smaken av oregano, griskött och mögelost. Men jag tycker om såndär vitmögelost som inte smakar så äkligt och bläigt ;).
  • Jag har ganska dålig humor, men den dåliga humorn blir alltid rolig så folk börjar skratta i alla fall.. Okej de flesta, inte alla.
  • Jag gillar att kramas.
  • Jag gillar att säga poss när jag skriver till Fanny!
  • Jag är lite rolig för jag, min pappa och min kompis Fanny har ett hemligt språk. Fast det är mest knäppt och skämt. t.ex. ( Urkus durkus papper brukis.. något mer.. kommer inte ihåg...)
  • Jag kan bli riktigt sur ibland, men man vet oftast varför jag blir det ;) ( Jag blir inte det sååå ofta)
Idag hade/har jag 5 mål: (väldigt konstiga, men det är för att lyckas ;) )
  1. Gå till skolan med glatt humör ( för du är en glad tjej) "JÄTTE BRA INSTÄLLNING"
  2. Gör klart Samhällen på tisdagslektionen
  3. Gå på Engelskan på tisdagslektionen och gör klart "The notebook" resentionen
  4. Åk hem och vila
  5. MÖT WILLE :D<3
Då kanske ni får se wille blogga igen! Det blir säkert om något intressant! Kanske, man vet aldrig. Man kan i alla fall hoppas :D



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0