On the phone

Hejsan! Jag sitter i skolan nu och väntar på att resten av klassen ska komma. Vi börjar kl 09.00 och typ 10 av 24 är här.
  • Igår var jag på myskväll här i skolan! Det var jätte kul. Vi bakade pepparkakor och åt pizzA till detta drack vi julmust.
  • Min dröm idag var lite weird. Först drömde jag om någon resa och sedan var det någon tjej som kom fram till mig med blodigt ansiktet. Hon hade stora köttsår i ansiktet och på armarna och hon sade:- Kan du ge mig blod.. ge mig blod.
  • Okej nu snackar vi inte om det något mer.. Det var obehagligt!
  • Jag skriver med ikväll! 
    KRAM


Kommentarer ♥
Postat av: elinor

SJUKT snygg bild!

2011-12-20 @ 14:56:13
URL: http://conversuslocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0