Nyårsafton in our faces!

Nu är det nyår snart! Wille och jag har världens bästa schema inför dagen! Vi tänker inte avslöja något.. det finns inget att avslöja eftersom att folk redan vet att vi ska ha nyårsfest! WAOW!
Vi sätter i gång om ca 7 min! Men just nu sitter vi och väntar. Vi vill liksom inte förstöra schemat! :) ( happy face) Okej nu är det 6min kvar :D
  • Vilka som kommer: Martin, Jenny, Wille, Julia, Björn, Celine, Philip, Jonathan, Maria.. Nu har jag missat någon.. Förlåt. Okej.. Vi får se vilka som kommer! :D
  • Shit vad roligt.
  • Jag lovade Dogge att göra ett blogginlägg om några andra bloggare.. Men jag har inte sån humor. Och jag orkar inte! :) Tyvärr Douglas. Jag vill inte ha någon sådan debatt.
  • Något mer som jag borde säga?? Jo GOTT NYTT ÅR<3
  • Något mer??... ah.. Jag kommer att lägga upp bilder på dagen antingen på i morgon eller i övermorgon.
POSS POSS :D
SÅ JÄKLA STYGG BILD! Hahaha

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0