Nu har jag klippt mig!

Hejsan svejsan!
Nu har jag klippt av mig det långa fina håret och skaffat mig kort snyggt hår!
Var lugna, det kommer att bli långt till balen!
Jag är super duper nöjd och har inte ångrat mig alls! Jag är helt chill!
  • Jag har blivit inspirerad av Patricia, http://patriciabeck.blogg.se/. Hon har nämligen gjort en lista på saker hon ska göra innan hon dör! Det är awesome! Så det tänkte jag också göra. Ni kommer att få lite smakprover i morgon kanske.
  • Idag har jag haft två SVENSKAlektioner och en MATTElektion!;) Mohihi! Det var jätte kul, säger vi, okej det var det.
  • Nu ska jag och Wille mysa och kolla på film.
POSS OCH KRAM SKOMMISBANAN<3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0