Nu är det snart nyår!

oohleee ohle ohle ohleeeeee... Yay! Wihi, wiho! Ja då blir det PARTY party med sköna vänner! Det blir massor med lekar, kramar och dans. INGEN alkohol. Man behöver inte dricka för att ha roligt! Vi kommer att ha kul som vanligt utan det.
  • Idag ska jag och Wille åka och handla massor med mat till i morgon + att vi ska städa en utav hans våningar.. YEAAY! Eller.. NEEEJJ.. Men det här fixar WILLIAM AND JULIA. Det ska bli kliniskt rent. Okej jag skämtar, det ska bli skinande rent och så ska vi skräpa ned det med massor med glitter och partyhattar och massor med annat.
  • Är det något annat jag ska göra idag???? Nja asså jag vet inte. Det blir nog rätt mycket så jag hinner förmodligen inte! :)
Ni får ha det så bra folk!
POSS POSS!
Det här är min snygga kompis MARTIN<3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0