Martin och Fanny gästbloggar :D

F=Fanny M= Martin J=Julia
  • F=Halooo... Vi LIGGER i Julias säng och Kramas.. M= hihi.. nom nom.. i SUGER på tummen. F=Nej martin suger bara... INTE PÅ TUMMEN. Julia ser ut som en röd teletabbis. M= Kasler är gjort av Nötkött inte gris. Du rör på dig fanny.. SLUTA. Det kallas reflexer. F= Vad tror du att jag ska göra?.. M= DU kanske kommer avrätta mig. F=hih.. M= SLuta röra halsen.. J= Det börjar låta perverst.
  • Vad har vi gjort idag?= M= Vi har köpt julklappar åt varandra och det luktar gott! F= Visst luktade det gott.. M= Säg att vi köpte något knottrigt till Fanny!. F= SLuta bita på mig M= sluta tryck med tån på mig.. F= Jaha.. är det där du hör hemma?? MELLAN MINA BEN. M= Iiih iiih ihh iiiih. F=baah.. M= Hej Julia.. J= Hej Martin. M= Du är söt. Och du luktar konstigt.. Du luktar Julia. J= Tack tror jag... F MARRRTIN: Julias fina klänningar hänger där.. men jag gillar den röda mest.. (GENOMSKILNIG RÖD SEXIG KLÄNNING) "Martin vill ha på sig den" :D
  • Dagens citat: (Vi skulle beskriva fannys present för Fanny)- Den är rund stor och lite knottrig och gör henne glad. ( VAD TROR NI ATT VI MENAR??? ) Haha...
  • Fanny vill testa min röda "SEX" klänning. M: Någon har gjort något kreatift.. vad..??? j: Jo dET ÄR  min vattenflaska som vattnar blommor......
  • Martin Ska spela en låt nu! :D
  • Fanny tycker att det är kul med min äppeltelfon :D
  • Vad är glädje för JULIA?: Det är William, Fanny och Martin och alla nära och kära :D
  • Vad är glädje för MARTIN?: SEX!!! J: Men vi då?? M: Ja ni ligger tätt intill! ;)
  • Vad är glädje för FANNY??: I DONT KNOW. Jag vill känna mig speciell för någon.( BÄBISSPRÅK).
  • FANNY VILL INTE DANSA I EN GENOMSKILNING RÖD KLÄNNING... Jag blir sur// MARTIN!
  • Bästa dissen: Det är "inte" DU det "är" jag, Det var helt okej det kändes bra men jag vill inte göra om det med dig, Det är inte jag det är DU, Vill du ha en kram? Eller nej det får du inte.. (SAD FACE). K bry PALLA.
  • Snart kommer det en bild på oss :D

Kommentarer ♥
Postat av: hanna

stygge xd

2011-12-04 @ 19:02:07
Postat av: Björn

Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet, vilken pimpad blogg!

2011-12-04 @ 22:40:27
URL: http://coldnation.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0