*Julpyssel*

Ja idag känns det lite tomt. Jag har tyvärr ingen gästbloggare idag. Men i morgon kanske jag har det.
  • Dagens mening ( Gjord av William via ett sms till moi): Dom första snöflingorna får mig att tänka tillbaks på dom underbara stunderna vi har varit med om. Du är den finaste snöflingan i världen!! // Din skatt
  • Visst är wille sötz<3
  • Vi bakar pepparkakor och lyssnar på Mariah Carey, Wham! och massor med andra kända människor som sjunger jul sånger. Egentligen hade jag kunnat lyssna på något annat. Men det passade sååå bra med julmusik :D
  • Det är så mysigt med jul! Jag fyller år om 19 dagar :D ! WIHIII!
  • Ja vad ska jag berätta om idag då.. hmm.. Ja. DEt har varit en helt ok dag i skolan. Vi kollade på CELLER, jag har typ de snyggaste cellerna ever! Vi kollade på en mossa också, deras celler var också skit snygga!
  • Till veckan tänkte jag umgås med dessa: Okej jag ska i alla fall försöka träffa dem! :D! : Fanny, Martin, Björn och La familla! :)
  • Det lät väl trevligt? Det tycker i alla fall jag. Jag hade också tänkt att försöka se på en jäkligt bra jul film. Jag har redan sett Grinchen och Elf. Det finns jätte många bra filmer. T.ex. Ensam hemma, polarexpressen, och en annan bra som jag inte kommer ihåg vad den heter men det finns två stycket ( det handlar om en man som säger till sin pojke att det inte finns någon tomte, och sen blir farsan tomten helt plötsligt!) Och i 2an är pojken 17 år och börjar sluta bry sig om skolan! Och då kommer Pappan "tomten" och hälsar på pojken och typ snowman! ja och sen finns det andra bra filmer.
  • Jag  och Wille borde börja planera inför NYÅR! Då blir det party party med sköna vänner :D YEAY!
KRAM PÅ ER :D



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0