Julmys och glädje

Det har varit en underbar dag med massor med glädje och skratt! Här kommer lite bilder på hur jag, Martin och Fanny hade det underdagen och vad vi gjorde. Men också lite bilder på mig och mamma när vi klädde granen, nyss.


Martin fick presentkort på Mitticity 200:-

Jag och Fanny myser<3 Jag fick te som luktade ljuvligt och en ängel! <3

Fanny fick en fin te/kaffekopp!!  och en till vacker sak<3 Men här så ska hon fixa vanilj till kolan.

Fanny och Martin leker pilträd.

Nu leker de spis, medan vi gör julkola.

Åhh.. en apelsin :O

Och detta är en del utav min familjs disney gran! :) Jag har dekorerat(klätt den) med mammi!

Jag har haft en jättebra bra dag, med goda vänner och goda dofter! Härligt värre!
POSS OCH KRAM



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0