Jul Jul Julia Jul

Ja.. Då var det jul.. eller borde jag säga nu har det varit jul här i mitt hus.. eller? Ja DET BLIR BRA!
Borde jag lägga upp några bilder?
  • JA!
Hoppas ni alla har fått det ni har önskat er!? Jag fick allt och lite till extra :D Såklart fick jag min kära Wille! Han gav mig en julgranskula där det stod " Vår 1:a jul"sen fick jag en jätte vacker tröja som jag ska ha på nyår! olalaaa! Nice! Sen så fick jag en speldosa som sjöng Happy Birthday.. EFTERSOM ATT JAG FYLLER ÅR PÅ JULAFTON :D Men jag är inte klar ännu, jag fick en sött litet knep också.. Ett slags pussel, som såg ut som ett <3.
Idag har jag shoppat et par svarta byxor som jag ska ha på NYÅÅÅÅÅÅRR!! Wille: AS SNYGGA! Och ett par skit snygga trosor.. :D
Jag orkar inte berätta om allt jag har fått, men det är mycket. Mer än 30 paket fick jag.. tror jag  :D Waow!
Wille och jag dagen efter, han snackar med Sebbe i telefonen och det är Dogges födelsedag! :D
POSS POSS från mig och Wille<3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0