Jag önskar mig denna!

Hej alla där ute! :)
Jag önskar mig massor utav saker. Men idag önskar jag mig den här känningen, jätte mycket! Så ni som vill köpa denna till mig säger jag bara TACK!!! Gör det :D Jag har size S eller M. http://kappahl.se/article/klanning_116913
Men nu tänkte jag ställa lite frågor till Sanna, Patricia och Sofia! Mina underbara klasskompisar.
  1. Hur skuller din mobil se ut, om ni fick bestämma? Sofia: den ska vara gul och den ska ha fötter och man kan visla på den och då ka den komma och sedan kan man gå ut och gå med den. Sanna: En röd Iphone.. jag blöder.Sofia: hAhaha en prick.. Sanna aj.. nej jag vet inte jag har ingen fantasi.. det kom äppelsaft här.. meeeeennn... (omnomnomnom) Patricia: Hur min mobil ska se ut, eller? Skriv inte allt jag säger jävla mongo.. den ska ha stort minne bra ljud bra kamera och den ska inte gå i sönder om jag tappar den...
  2. Vad har ni för åsikt om politik? Sofia: Okej. Jag tycker att jag är moderat. Particia: Vad bra att du tycker att du är det?. Sanna: jag blöder... Jag hatar politik. Jag ska rösta Nalle puh partiet. Particia: Jag tycker att alla partiet har något bra.. jag har filat på mina tänder. Dissade du mig och trodde att jag var klar.. Julia: FÖrlåt, men säg det du tänkte säga,. Patricia: Nej skit i det.
  3. Vad väljer du, Rött äpple, grönt äpple eller gult äpple? Sofia: EH..  Ett sånt som sanna äter.. ett grönt, surt. Sanna: Grönt. Patricia: Röda äpplen. Jag har odlat dem själv. Sofia: Det åker singlar upp till trädet och maskar och så blir de röda äpplena blä. Patricia: Nej.
  4. Hur ser din drömpojkvän ut? Sofia: Oj.. jag ska inte ha en pojkvän jag ska ha en hund. Sanna: Ja vänta... ( går ut och kommer in) Som Tim. Jag vet inte.. jag har ingen drömpojkvän! Jag blev äpplig i munnen.. torr. Patricia: jag har gett upp det där.
  5. Vilken hårfärg? Sofia: Blond eller normal. ah.. blond, vanligfärg eller brun. Sanna: Den jag föds med. Den riktiga. Sofia: Sanna hade inget hår när hon föddes. Sanna: Men joo.. eller. ah det tror jag. Blondt. Fint. Patricia: Samma som ovan. jag har gett upp det där alltså.
  6. Vad gör dig glad?  Sofia: hm.mm.. Jag vet inte vad.. Jag vet ingenting nu. Bara mamma. Sanna: Kebab Nu Sofia: Och shoritzokorv Sanna: Jaaaaa. Och lovisar. Patricia: hahah.. ahah du. aaah. När det är helg när jag får sova då jag slipper alla mongon.
  7. Har ni något gemensamt? Alla: NEEEJ. Eller Jo. Vi går här. Patricia och sanna går i samma tyska. Okej de kom fram till något. Vi blekersönder håret.
  8. Vad väljer ni? En ful kille som är smart eller en snygg kille som inte fattar något? Patricia: jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en snygg kille som inte fattar något!!! ALdrig! Sanna: det tycker jag också. Sofia: jag skulle vilja ha den osmarta killen som är snygg i alla fall.
  9. Kexchoklad eller cexchoklad? KEXCHOKLAD (säger de i kör)
  10. Är du sur eller glad? SURA vi vill ha helg. Patricia: är vi verkligen (habblahbalsrA).Ja.

Nu är vi klara.. Men glöm inte klänningen!!!!!! :D
:D

Kommentarer ♥
Postat av: Nathalie

Hahahah jag saknar er mongolaiider!!!<3

2011-12-15 @ 11:40:30
URL: http://Zaraghasse.devote.se
Postat av: sofia

vi är coola! :-D

2011-12-15 @ 12:21:09
URL: http://sofiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0