I feel good

Jag tror jag håller på att bli sjuk :( Men jag känner mig ändå väldigt nöjd, jag är stolt över mig själv eftersom att jag fick gröntljus på matte provet, vilket beyder att jag inte behöver göra något annat för att förbättras. Dagen har flytit på även om jag har varit rätt slut.
  • Människor... Det är bara 3 dagar kvar tills jag fyller år och idag fyller min kära vän Frida år! GRATTIS MIN älskade VÄN! Jag har känt Frida sedan jag var 4 år gammal, tror jag, det är helt otroligt. Hon är en fantastisk tjej, hon är en förebild för många, för mig och hennes 2 bröders barn. Frida är så snäll. Så fort det är något kan jag ringa henne! Jag älskar dig Frida och Grattis<3

  • Jag kan också passa på att berätta att jag och Wille har ett sorts "break", vilket betyder: Att vi fortfarande är tillsammans men att vi inte får träffas för ens på fredag. Då ska han komma till mig, vi ska baka motzartkulor med min familj och kolla på Polarexpressen. Det är som en tradition för oss, vi gör det varje jul.<3

  • I morgon ska jag antingen köra en "HISS och DISS" eller så ska jag ha en FRÅGESTUND.

POSS POSS// Julia :D



Kommentarer ♥
Postat av: Frida

Goooosi! Så fint skrivet! Du är en super fin vän och det har varit sjukt fina 12 år (snart 13) Och jag vet att det kommer va jätte många år till! Puss på dig!<3

2011-12-22 @ 20:27:08
URL: http://sweetlemon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0