Hello!

Well today I'm going to write in English so that everyone could understand me! But sometimes it could be hard to read.. ( It's going to be in "swinglish")
  • Nice to meet you again! I hope everything is good with you all! Well.. Today I only had on lesson and we were only 5 peoples and miss F was there also.
  • Dagen citat: It smells like poop i the classroom. ( It was Skoghall that were smelling, it is a paper mill )
  • Okey.. I don't want to write in English no more.. It was to hard for the moment.. maybe another time when william is not singing! -I'm so Funnu Funny, I'm so Funny funny ( with a baby voice)
Nu blir allt på svenska i stället för jag orkar INTE skriva på Engelska längre.. ;)
  • Nu ska jag och william bara slappa och jag ska hänga framför Facebook, jag liksom inget jag behöver göra förutom att kittla william sen.. ;) haha! Jo just det.. jag måste DUSCHA! Det är viktigt ;) haha.. Shit vad ointressant. nej jag ska försöka blogga om något roligt.. jag kanske kan snacka om mina intressen??

  1. Jag gillar att fäktas men också att lära ut fäktning till andra
  2. Jag gillar att umgås med kompisar och william<3
  3. Jag älskar att prata
  4. Jag är bra på, Religion, Historia, Samhäll, Engelska och Svenska.. hmm ah jag tror det är de ämnena jag gillar/ är bra på
What do I dislike?
  1. Mörker/darkness
  2. När jag failar på ett prov/ When I'm failing on a test
  3. När jag sover själv/When I'm sleeping alone
Ja och massa andra saker som jag inte kommer på nu!

KRAMISAR!!
I Morgon ska jag, Martin, David, William och kanske Fanny blogga :)
Ps på Lördag kommer Björn jag och Wille göra ett j*kligt BRA blogginlägg.. Vi har redan börjat samla ihop saker vi ska prata om!


Kommentarer ♥
Postat av: Björn

Din engelska är jättefin :)

2011-12-08 @ 20:49:06
URL: http://coldnation.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0