Härlig dag

Det har varit en jätte bra dag idag! Jag och frida har fikat och shoppat och smygit runt på stan och haft det helt underbart!
Sexy and I know it! Ja.. jag brukar aldrig lyssna på sånna låtar.. Men nu råkade jag göra det.. haha Spotify är så kul! Jag blev lite förvånad när låten började spelas upp! I'm Sexy and I know it!!! I'm sexy and I know it! Haha.. Ja Den är rätt skön. Det är precis så jag känner mig också.. säger vi ;)
  • Jag köpte en tröja och en klänning!
  • Vi fikade på Melkers, mys mys mys! Folk som satt runt om kring oss måste ha trott att vi var dumma i huvudet. Vi snackade om jordens undergång, samtidigt som vi var jätte seriösa skrattade vi. Ja det kallar jag folk med "humor". Men man kan inte vara så där jätte seriös hela tiden, det ska man vara när det behövs.. annars ska man ha lite "liv" och ha kul.
  • Något annat som jag borde snacka om är hur jäkla diskreta jag och frida är.. Jag säger bara, om vi ska försöka gömma os för någon eller härma någon lyckas vi alltid failaaa.. Det slutar med att alla ser och hör och tycker att vi är knäppa i skallen. Nu låter det som att vi är världens dektektiver, men det är vi verkligen inte.. vi är mer som 2 tjejer som skrattar och fular oss överallt.. samtidigt som vi är dödseriösa.
  • Dagens citat: Frida: Är du HELT seriös? nej.. nej.. verkligen.. va nej?!?! Eller.. Du skämtar va. Nej. Va. Eller. hallå. Julia är du seriös eller skämtar du nu? Julia: Jag är helt seriös.. ska jag ringa.. ska jag ringa så att du får svar??? Jag lovar. ( och just då spelades what are words, så jag började sjunga för frida...) ;)
POSS POSS :D

Kommentarer ♥
Postat av: Frida

Haha jag tror fortfarande inte på dig! ;) Dumhövven måste alla tro att vi är hahaha!

2011-12-29 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0