Grupprum nr 2

Yo, alla där ute! Hoppas ni har det bra!
  • VILKA ÄR MINA FAVORIT LÄRARE PÅ SKOLAN?
  1. B.B
  2. B.G
  3. K.W
  • Resten är också jätte bra men de här tre är mina absolut favortier!
  • Nu tänkte jag berätta för er killar som läser min blogg, hur man ska vara som kille för att en tjej ska falla pladask. (ENLIGT MOI)
  1. Man ska kunna spela ett instrument.
  2. Man ska vara go och glad
  3. Man ska inte vara en för stor toffel.
  4. Man ska inte dricka så att man blir full.
  5. Man ska inte röka och snusa.
  6. Man ska icke ha någon historia bakom sig att man har varit otrogen.
  7. Man måste vara pålitilig, Smart och almänbildad.
  8. Det ska vara gosigt att kramas.
  9. MAN MÅSTE VARA SNÄLL.
  10. Tänk på att din tjej alltid går först (SÄGER VI) och tvärrt om för tjejen.
Ja sen finns det massor med andra saker man kan tänka på om man ska flirta med en ung smart flicka/Kvinna.. Shit jag hatar att skriva kvinna.. Det känns så vuxet och konstigt. Inte ok....

Ja nu ska jag ställa lite frågor till Philip!
  • Fråga ett, vad är den bästa maträtten du vet förutom sushi?: Phad thai
  • Fråga två, vilken är din favorit färg?: Turkos
  • Hur känner du mig?: Asså.. via skolan.. då.
Nu kommer det intressanta frågor.. sånt alla vill veta.
  • Hur ser "drömtjejen" ut?: Men typ.. fin, snäll rolig, pålitlig... ja.
  • Hårfärg?: Det tjejen passar i.. förstår de vad jag menar om jag säger så..
Nu kommer det andra frågot!
  • Dator eller mobil?: Dator
  • Kram eller puss?: Det beror på.. Kram.. man vet aldrig vem det är...
  • Rosa eller röd?: Röd, bara för att jag hade rött hår.
  • Snäll eller dum?: Snäll
  • Facebook eller myspace?: Facebook
  • Skolan eller hemma?: Hemma.. eller nej.. kanske skolan. hm.. jag vet inte det beror på.
  • Din hemstad eller där vi bor nu?: Oj.. det var jätte svårt.. jag vill ju båda.. fast ja.. hm.. jag vet inte om jag välja.. ens hemstad är ens hemstad.. alla minnen.. säg båda.. eller jag vet inte.. Eller om man ska se det så här... då tänke rjag på möjliheterna.. Vänner och allt.. DÅ väljer jag där jag bor nu.. fast jag vill såklart  välja min hemstad. FAST ÄNDÅ INTE.
Ja det här var min dag :D Philip är så skön! :D Haha!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0