Gott och blandat salt

Jag sitter nu hos wille, en kille som jag känner som har ett stort snille! :)
Jag ska möta martin på stan snart, vi ska planera nyår! ORDENTLIGT, vi ska INTE sitte och busa och hoppa omkring, utan vi ska vara fokuserade på.. att vara glada... eller nej jag menar vi ska vara fokuserade på nyår och vara glada samtidigt! :)
Jag är super duper gladis nu, men ändå lite ledsen... Fanny is ill.. okej hon är inte sjuk, hon har skadat nyckelbenet.. :( Så söta tjejen kan inte vara med på nyåris.. men Martin och jag får åka hem till henne och sjunga! :) Någon dag!
Nu ska jag busa med Wille<3 Wille sjunger just nu på sitt egnaspråk (det låter roligt.. det låter som en åsna som upprepar en mening om och om igen.. fast ändå väldigt väldigt sött! :) Fast han låter inte som en åsna.. mer som en elefant.. tror jag.. nej okej som en katt! Jätte sött! :)
Vi lysnade precis på Skyrim låten som är sååååå bra :) Det är en tjej som har gjort en cover på den. Hon gör den så bra! http://www.youtube.com/watch?v=wr-buV4tYOA
poss poss och krom krom! :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0