Gamearna

Yoo what's up?
William och jag sjungit massor idag, vi har hunnit köpa all mat. Till er som bryr er kan jag berätta att allt gick på 334kr! Så varsågod ;)
Jag tänkte låta William skriva lite efter att han har sjungit och spelat klart. ( Han spelar gitarr, piano,  flöjt och trummor) Men så klart spelar han inte allt samtidigt. Just nu spelar han gitarr och sjunger en egen sång. William och jag tänkte lägga upp en video på oss när vi sjunger någon dag! Då får Sofia äntligen höra mig sjunga! :)
WILLIAM KOMMER SNART!
SNART...
SnarT..
NU! : William:
Hallå alla kära bloggtittare!
Alla kanske undrar vad jag gör under min tid här på jorden... låt mig säga hur mina dagar ser ut just nu.
Umgås med Julia... Spelar gitarr... och spelar spel... och pluggar om det är tid för det... men nu har jag ju faktiskt ledigt tills den 2:a veckan år 2012!! WHOOHOOO BTW! Det är ju 2012 snart!!! =D
Jag spelade alldeles nyss en väldigt bra låt som jag bara spelade som jag brukar. Alltid egna påhittade låtar självklart!! Den här låten lät liksom ganska bra! lite mer än bra faktiskt men... Julias reaktion var... "...mm..." typ. jag hade liksom förväntat mig mer, "Woaw! Den var ju jätte fin!" men men... jag ska inte klandra henne för hon hör mig ju faktiskt sjunga hela tiden... Jag hoppas hon inte blir sur på mig för att jag skriver så här... hehe =D
OM NI HAR SPELAT/SETT SKYRIM: så kolla på den här länken så kommer ni skratta! =D
http://www.wimp.com/rodah/
och... det var väl allt för mig! =D
Åter tiiiiill.......
JULIA!!!!!!! Julia: I'm back again! :) Jag tänkte bjuda på en skön låt nu! http://www.youtube.com/watch?v=hkVyCj4TJPA
1.2.3
Are you gonne be my girl?? lalalalalalalalaaa.
Okej nu ska vi se, vad ska jag snacka om nu då? Jonte och Wille ska dra till Ica nu och jag ska inte med. Jag örkar inte.
Jag kanske borde lägga upp massor av musik idag??? Då får ni se vad jag lyssnar på?
  • Colors- Amos Lee
  • Jag saknar dig mindre och mindre- Melissa Horn
  • Demons-Fenech-Soler
  • A thousand years-Christina Perri
  • Kids on the run- The tallest man on earth
  • Be OK- Ingrid Michaelson
  • Keep breathing-Ingrid Michaelson
  • Kom änglar- Lars Winnerbäck
  • Som jag hade dig förut- Melissa Horn och Lars Winnerbäck
  • To the sky- Owl city
  • Married life- Michael Giacchino ( Den är med i filmen "Upp")
  • Sway- Kooks
  • Scar- Missy Higgins
  • The call- Regina Spector
  • The scientist- Coldplay
  • Fireflies- Ron Pope
  • Sweet and Low- Augustana
  • You found me-The Fray
  • Caribbean Blue- Enya
  • Only time- Enya
  • May it be- Enya
  • The portrait-James Horner
  • A call to arms- World of warcraft- Chris Rickwood
  • Becoming one of "The people"- James Horner
  • Till en ängel- Sonja Aldén
  • Kärleksvisan- Sarah Dawn Finer
  • 21 Guns- Green day
  • HOFFMAESTRO

Det här är lite utav det jag gillar att lyssna på. Det är inte allt, men det är ändå ganska många låtar och de är bra vid olika tillfällen!

POSS POSS



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0