Frida skriver HALLÅ :D

  • Allt började med att Frida sa- NNNNNNNNNNNEJ JAG ÄR AÅÅ DÅLIG PÅ DET HÄR, du skriver verkligen vad jag äsger.. ja men i alla fall ( Klunk) Vems dator? Nej du får inte skriva det jag sa om han.
  • Haha! Frida är så rolig! ;)
  • Nu ska frida berätta lite om sig själv.. eller vänta jag ställer frågorna först!
  1. Hur ser din dröm kille ut?: Oh gud.. Jag vet inte. jag vet inte hur han ser ut såhära.. ah men i alla fall.. jag vet inte.. jag vet inte. jag vet hur han inte ser ut ( skrattar åt sig själv) Nästa fråga.. TACk
  2. Vad ska han ha för hårfärg?: TYSTNAD. hahahaha.. Spelar väll ingen roll haha.. (tystnad..) Brunt.. mellan blondt eller brunt.. kanske (skratta)
  3. Gillar du dig själv?: Haha.. ja.. mer eller mindre!
  4. Vad har du för intressen förutom killar?: ( GAP SKRATT.). Vänner, ha roligt..mmm.. (sjunger lite för sig själv) Ja jag vet inte. Sjunga.. är det intresse från min sida? Skratta.. jag skoja skriv inte det...!
  5. Vad ska du göra på fredag?: ÄR det en fråga+ Vad ska jag göra på fredag och så upprepar jag frågan för att få mer tid.. Ingenting.. Kankse jobba.. SHamaa Karate övningar
  6. K-stad eller st-holm?: K-stad
  7. Finkläder eller myskläder?: oj j*vlar.. Det beror helt på mmm.. ad het. va heter det. det beror på vad man ska göra. om man ska ut vill man ha fina kläder men om man sitter inne ska man ha fulkläder.
  8. Kamel eller minigris?: MINIGRIS. Jag önskade mig det när jag var liten i julklapp!
  9. Är du en tönt eller du fjortis?: TÖNT
  10. Om du får välja mellan en kille som är snygg och dum eller ful och smart?: Ful och smart
  11. Om du får välja mellan att att vara hårig utan kläder eller med kläder och frysa?: eh.. kläder.. kläder kläder kläder.
  12. Skor eller byxor?: Byxor.. va menar du.. ha på sig byxor.. Jag går hällre i byxor utan skor. Jag tycker synd om dig.
  13. Skratta eller gråta?: Skratta
  14. Gitarr eller piano?: Gitarr såklart! Jag skulle föråda er annars.. nej gitarr
  15. sjunga eller inte sjunga?: Sjunga
  16. Är du en toffel eller inte?: ehm.. jaha du,., jag är nog.. Det beror väll på. Mot killar är jag inte en toffel men mot mina kompisar är jag det. Nöff nöff.
  17. Kexchoklad eller chexchoklad?: vänta här nu.. hm vill jag ha en Schexcshoklad ( J:det var något nytt)
  18. Trosor eller BH?: Ehm.. ha på sig eller köpa.. jag väljer nog..hm.. trosor.. vilken konstig fråga.
  19. Det lös eller det lyste?: Det lyste.. J: FUUUUUU! DU svek mig Frida, man säger lös.. F du känns som en sån som säger fel! W: Haha där fick du julia... J FUUUU:: F: Me jag skriver fel.. Jag jävlar det lyste.. Haha! Vilket minne du har julia... mmm.

  • Förhör: J:vad har du gjort idag Fridag? F: Jag har pluggat till Teorin idag.. J: Mummlar..F Jag måste säga hur det gick också.. J: Hur gick det då? F: Det gick bra.. jag gjorde ett test såhära.. hahaha.. Ja jaaa jag mpste säga vad jag fick på testet. W: Låt mig säga hur det gick.. ah.. F gissa.. W: 62 av 70.. J 35.. F VAD TROR DU OM MIG HAHAH!!  HEj charlie katt. Jag brukar prata med charlie när jag är ute och går med malte :)  J:( Charlie är min katt) ( Nu lyssnar vi på när malte pratar. (fridas hund). F: Malte har sina favoriter och ........ är inte en utav dem.. Men William är! :D Jätte glad HAHAHA! F: Sa du vad jag fick på teorin nu då???? 56 var godkänt och jag fick 57 ( jätte stolt)
  • Vi ska kolla på film idag!
  • F: Vad skriver du julia jag vill läsa nu??? (hon drar på min kudde)- Vilka korvar de har här.. här var det värsta stora korven! haha
  • Dagens citat: Stora korvar, små korvar, mellan korvar! Snacka om att få nackspärr när man tittar på tv:n så här.. (hon ligger på en kudde och kollar på TV)

  • Vi ska se på film snart!
  • W: Jag är väll din vän Frida?? F. NEJ WILLIAM! ELler jooo! ;)

  • KRAM PÅ ER ALLA :D NU VILL FRIDA LÄSA VAD JAG HAR SKRIT!!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0