Fäktning!

  • Jag fick sluta tidigare idag, dels för att jag var klar med Svenskan och för att jag var klar med naturvetenskapen.
  • Jag och min fäktningskolega Fredrik ska ha vår sista lektion nu idag, det ska bli så kul! Våra elever är så duktiga! Vi har lärt dem allt vi kan, fast vi ska utveckla allt vi har gjort och göra det mer avancerat för dem nu till våren!
  • Min vän Elias tyckte att jag skulle hissa och DISSA... Jag kan börja med att Hissa en macka.. Det är en macka med ost och smör! Det smakar så gott! Sen vill jag Dissa.. hmm.. inget.
  • ELIAS, JAG SÖG PÅ DET HÄR! JAG BEHÖVER HJÄLP!!! :)
  • Okej. Nu failade jag så nu ska jag nog berätta om min hemliga romans. Jag är kär... Jag är kär i en tröja som är skit fin! Jag tänker inte berätta var den finns ;) Haha! MOGAHAHAGAHAHALALAAHAA!
  • pÅ FREDAG SKA jag vara med Martin, David och William! Wihiiiii :D
  • Dagens citat... Det var inte nåå meeer mä dä! ;)
Okej.. ni som läser min blogg.. Ge mig lite tips så kanske jag får i gång något roligt/intressant/fint och positivt! :)
DET är BARA att NI skickar en KOMMENTAR så Ska jag SVARA eller SÅ ska JAG skriva OM det NI vill! :D


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0