EU is the shit! Säger vi.

Här sitter jag...
Emma N sitter också här...
Vi har ska göra ett EU-arbete, jag lyckades få B på det men om jag gör några justeringar kan jag få ett... A (trumpetljud).
Idag ska jag vara med Wille, vi ska köpa de sista julklapparna till familjen. Härligt värre.
  • Jag tänkte berätta om min idé, som jag och Wille tänker genomföra. Vi ska ha en mobilfri och Datorfridag. Wihoo eller nejhej.. jag vill blogga om mitt härliga knäppa liv, men om man har gått med på att ha en mysig dag med sin älskling så har man ;) Mohaha!
  • Det är bara 5 dagar kvar till jag fyller år och till JULAFTON!!
  • GLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLADGLAD
  • Nu ska jag försöka plugga lite mer även om jag är klar! :D

POSS POSS PO OR!


Kommentarer ♥
Postat av: Björn

Jag måste köpa något åt dendär katten.

2011-12-19 @ 14:22:32
URL: http://coldnation.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0