Elise har mensverk

  • Idag satt jag med ansiktet mot Sanna plötsligt lyste min dag upp.. fast det var inte för att jag satt mitt emot sanna utan det var för att solen lyste in genom fönstret på Sanna! INFORMATION: Sanna är en klass kompis. Just nu sitter med Emma, Nathalie, Sofia och Elise vid ett runt bord i matsalen! Kom ihåg RUNT BORD! Viktigt.
  • Jag tänkte att jag skulle rekomendera Nathalies och Sofias blogg till er där ute.. men så tänkte jag om.. "SKA JAG VERKLIGEN DET???" Det skulle vara lifsfarligt... De skriver om mode och är roliga.. DÅ kanske ni folk väljer deras i stället för min.. Okej... ;) Nej så tänkte jag faktiskt inte, jag ska ge er dem senare!
  • Dagens citat.. Kom ur Nathalies mun- Jag skulle villa va med dig någon dag för du är så STÖRD! Haha.. ah tack sa jag då och började gapskratta.. Asså på Svenska betyder STÖRD=Rolig!
  • Nu tänkte jag förklara för er hur min dag kommer se ut idag från inget till INGET.. Ja. Den började med att jag vaknade upp hos wille, vi snosade i ca 10 min. JÄTTE MYSIGT!! Sen så åkte vi till skolan, han till universitetet och jag till mitt gymnasium. När jag väl kom till skolan började Engelskan. (Jag skriver en resention om THE NOTEBOOK) Det är en väldigt vacker film! Jag skulle rekomendera den till folk som gillar romantiska filmer.  Nu har vi 2 timmars lunch..... När det sedan har gått har vi NATURVETENSKAP, vi skriver om allllllllaaaaa kroppsdelar och vår lilla miniatyr människa ser ut som ett UFO! Sen har vi Religion.
  • I kväll ska jag sjunga på en Aidsmässa, det kommer bli så bra! xHoppas jagx
  • NU ska jag hjälpa brudarna med uppsatserna vi ska skriva... ;)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0