Douglas is here at Williams crib!

Nu är kl 19.11, William och Douglas sitter och spelar datorspel. Jätte kul.
Jag tänkte ställa några frågor, stackars Dogge som måste svara. Men nu är det faktiskt så att jag har en sådan härlig stil när jag skriver så att det kommer inte bli något dåligt, det här kommer bli bra och ROLIGT!
  • Först ska jag berätta om vad jag ska göra i morgon. Jag, Martin och Fanny ska ha vår lilla julafton. Jag ska visa vilket fint meddelande jag fick av Fanny förut<3 Så sött!
  • Hejsan mina käraste vänner i bägge änner! :D ♥I morgon är det som ni vet julbak, skulle vara bra om ni kom någon gång mellan 13-14 så att vi hinner med det vi vill och har vår lilla julafton. :) På bak menyn står det: vaniljkola, rocky road och som jag förstått det på mammsen oxå pepparkashus ! Som lunch/ mellanmål serveras risgrynsgröt och smörgåsar med valfritt pålägg. Så det räcker med att ni äter frukost innan för vi ränkar med att ni äter här !!!  Sen kmr brasan i stora salen att tändas åt oss vid mörkrets intåg och då kan vi öppna de fina klapparna och ha te provning Sounds good huh?? ;D miss u guy like crazy, can´t wait to meet u guys tomorrow♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • Vad söt vän man har! Tack Fanny♥ Ja i morgon blir det lill JUL. Med massor med mys och bak.
  • Nu ska jag ställa lite frågor rill Dogge!

  • 1. Vad har du för intressen?: Jaha.. intessen.. ja jag tycker om det mesta.. Mitt intresse är att jag tycker om att leva. jag tycker om allt.. göra allt. Mona: NU LJUGER DU.. Douglas: det är inte sant.. okej jag gillar inte att städa, det är för jobbigt.
  • 2.Vad gillar du för färg?: (tystnad i 10sec). Du kan inte skriva något om jag inte säger något. MONA: Inte rosa som du alltid har sagt. Dodde: Asså va nej, grönt och blått är inte min färg.. (tystnad) Grå/svart..Grå/svart. Det är en bra färg, grå/svart med lite grönt i. Där har du. Fan usch.
  • 3. Blond, Brunett eller rödhårig?: På mig eller på dig.. Nej jag sköj. (fnys) ehm.. eh.. Det spelar ju ingen roll, naturligt inte färgat. är man blond så är man blond, om man är brunett så är man brunett och detsamma med rödåriga. Men jag kolla på svarthårgia, det är lite mer mystiskt. Om är blond så liksom skulle jag säga- ta det lugnt. Julia: jag är blond... Dogge. Ajdå.. förlåt.
  • 4. Sur eller ledsen?: (tystnad) Haha.. jag trodde det var glad.. haha. och så var det sur och ledsen. Då får jag välja SUR. Det kanman skratta åt lite. Ledsen det är tråkigt, sur kan man skratta åt.
  • 5. Beskriv dig själv?: Mona: lång snygg och blond, Dogge: Jag är inte blond. men. Jag är lång snygg och blond poch blomstrande.. Duschar varje dag. Det behöver du inte ta med då. HAHAA.
  • 6. Är du en stor eller liten toffel?: (tystnad) Liten toffel måste jag säga. Det fick bli liten toffel. Stor toffel är jag nog inte (han pratar med sig själv).
  • 7. Vad väljer du?- Vem väljer du, vem gifter du dig helst med utav Martin och David och den du inte väljer att gifta dig med blir din bestman?: Nej.. Haha.. jag det blir bröllopet där. Jag gifter mig med martin, vi har redan sovit i samma läg. Vi är ju redan halv vägs.. nej det menar jag inte. David.. han.. han passar bra i frack och kostym. Så han blir bra. hihi.. vilken jävla fråga alltså. Hahaha.
  • 8. Vad väljer du?- En ful tjej som är jätte smart eller en jätte snygg tjej som är jätte dum. Hon vet inte ens vad vatten är, eller vad träd är.: Hahahahahaha..( tystnad ).. haa. Hon vet inte ens vad ett träd är.. OMG. Faktum är att jag inte bryr mig om hur smart en tjej är, huvudsaken är att den är snäll och söt. jag vill inte gifta mig med någon smart i sånna fall.. det är i skitsamma med det. men de ska vara snälla. Så är det.. eh.. Så de.. va. samtiigt. en snygg tjej som är dum, en ful kille som är smart.. Jag väljer den snygga.  ( nu förklarar han för mig(julia) hur det skulle lösa sig) Julia säger: Det låter dumt. haha. Dogge fortsätter att prata.. och prata och prata och berättar om hur det skulle funka att leva ett liv med en dum tjej som inte fattar något ;)
  • 9. Hur ser dröm tjejen ut?: Hur dröm tjejen ser ut. Normal, lagom lång, naturlig hårfärg, inte för mycket smink, lite sportig.. nej inte eller jo. men hon måste kunne klä sig fint när det är något finare.. våga vara fin. hahaha.
  • 10. Varför just så?: varför just så? Nej skriv inte. ahha Vad då.. vaR DET om förra frågan.. shit jag är som hon som inte fattar något.. men ah.. varför just så.. Varför just så? För att det känns natruligt.. Det känns inte bra att säga så.. det känns avslappnande och rätt. jag vill inte leva i en fejk värld. jag vill leva i en normal värld.
  • 11. Vad väljer du, Apa eller Val?: Apa eller Va.. Va.. Julia: val. Dogge: narwels är det valar.. i sånna fall hade jag valt den.. ( så börjar han sjunga.. ) narwels narwels swiming in the ocean. just because their awesome.
  • 12. Vad väljer du, William eller Jonte?: hahahahah. haha. ha. William. hahah. haha. ha. jonte vill bara att jag ska spela risk med honom hela tiden. Hahahaha,. ha. Men samtidigt vill jag välja jonte också för att han har körkort.. hahahahiha.
  • 13. Vad skulle du göra?- Om det var en tjej som flirta med dig och du tyckte att hon verkligen påminde dig om william. Vad hade du gjort och sagt?: hahahaha.ha. ja jag hade hahahaha. haha. Ja. hade. Dragit av lösskägget om det hade varit ett lösskägg. Ja det hade varit det första. Jaa jag hade sagt. ursäkta, du påminner mig förmycker om min lillebror, fan va taskitg att ljuga. Det är lite för mycket sägg för min smak. hahahah.
  • 14. Största dissen?: va ska jag komma på vi va.. vad den största dissen.. jaha det är bara att svara. Om om.. Den största saken att bli dissad för är.. haha Va F*N. hahaha. Ah jag har vekligen fått hjärnsläpp nu alltså. hahah. hahahah, ha ha. Den var svår. Oh shit.. ja vet inte. Jag kan inte komma på, man kan bli dissad på så många sätt.
  • 15. Vad väljer du, att inte vara full eller vara full?: Mona: aspackad. Dogge: aspackad är inte kul dock, men lite full är, då blir man glad. Måste Mona och Olov vara med när jag pratar? Världen är lite rolig.. ehm.. Men i och med att den ska bli lite mer rolig då måste man bli dum och då måste man dricka. När man är full då blir allt lite roligare. ( Det tror inte jag på- Julia)
  • 16. Pissa ned dig i sängen eller pissa mitt på torget?: Ha. Jag pissar på torget så klart, men ah jag vill inte kissa ned sängen, för då blir det dyrt med en ny, men om någon anmäler mig på torget kan det också bli dyrt. Där ute är det kallt speciellt på vintern och då kan det vara gött. och då kanske folk tror att man är full eller uteliggare och då kanske man får lite pengar. Då kan man kan betala skulden. Då kanske jag får fler kompisar. hahahaha. hahah. ha. oh.. ja asså.. va.  Ja det lät ju helt vettigt.
  • 17. Anser du att du har ett liv?: Ja.. hahahaha. thihahahaha. hahaha. oh shit. ja. hahahaha haha.. hihihi. ja men jag har ett liv. ha. ja jag lever ju nu.
  • 18. Anser du att du är Jesus?: Ja (låter jätte smart) jag är jesus så även kallad mesajas. eller ah ja han heter mesias. Alla är inte jesus, jag är JESUS. 2012 och då går världen under och då ska jag välja vilka som ska överleva. I himmelen blir det ett party för dem som överlever. Jag lovar, gratis bål. Ja.. Gratis sprit. haha
  • 19. Dommedagen eller inte dommedagen, varför varför inte?: Det är dommedagen, det är många som liksom inte vill acceptera det men det är den 2012 den 21 dec. Och på söndag firar ajg min sista födelsedag, men det känns okej ändå.              Så.
  • 20. Var ärlig, Vad tycker du om min blogg?: Ah den är den flummigaste bloggen i hela världen. Måste jag säga, den är unik som.... eh.. Verkligen sticker ut, den är inte som någon annan blogg. Ah. En sån som kommer att mäta sig med blondinbellas blogg inom snar framtid. Snart. jag vet det jag är JESUS.
  • 21: Var ärlig, vad tycker du om mitt nya hår?: ja du ser ut som Tove Styrke, hon har nästan exakt samma hår som dig. Det blev  nästan som om jag vill se ut som Tove Styrke. Jag vill bli Idol. haha..
  • 22: Vad väljer du?- Dålig andedräckt eller fult hår?: Haha. (TYSTNAD). Fult hår i så fall.. Dåligandedräckt är inom en själv och man känner dig själv. Tänk om man blir isolerad. Det är rockigt att ha riktigt fult buskit hår. Det är lite häftigt det. Dåligandedräckt är jobbigt, men fult hår är coolt.
hAHA DET HÄR VAR ROLIGT!
JA NU VET NI VEM DOGGE ÄR. FAST HAN ÄR INTE RIKTIG SÅ I VERKLIGHETEN.. ELLER JO DET ÄR HAN. MOHAHAHAHAHAHAHAHAHIHTHIHAHATJOHA.
POSS OCH KRAM

Kommentarer ♥
Postat av: William

As kul ju! =D

2011-12-17 @ 23:05:56
Postat av: William

Och en till sak... det är:

Narwhals, Narwhals swimming in the ocean, "causing a commotion" cuz they are so awesome! =D

2011-12-17 @ 23:10:03
Postat av: Anonym

Hahaha fyfan vad skön!

2011-12-23 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0