3 December-Gästskribent: Björn

  • Hej, idag har Julia lärt mig ett nytt häftigt ord; dildoparty. Jag lärde mig det efter att av misstag ha snubblat in på ett utövande av förekomsten, i dess absoluta omfattning. Tydligen föredrar Julia lila dildos, men hon påstår att hon bara provade den. Nejnej, jag skämtar bara. Den var typ svart. Men på tal om lila dildos har big willie faktiskt ett spel som år ut på att man ska bekämpa krimminella ligor med hjälp av ett mycket provokativt utformat vapen.
  • Dagens citat: "Björn, din kuk är så sto och stark. Jag fruktar att reta fram dess vrede, då den utan asträgning skulle kunna utplåna hela civilisationer." (Av Julia.
  • Dagens citat "RIKTIG VERSION"- Björn, vet du vad som är starkt och stort? Man skulle inte ens våga tvinga fram dess vrede, då den utan avsträgning skulle kunna utplåna hela civilisationen??? " björn svarar"- MIn kuk? "Julia svarar"- NEEEJ!!! Min lila dildo!! :D
  • Hm... hm... Jag tänker.. ska det vara något elakt.. Julia vad gör du? Du kan inte ta mig där... Det är väldigt obekvämt. Min näsa är ingen leksak. Min näsa blir väldigt arg när du gör sådär.. -BJÖRN PRATA OM NÅGOT VETTIGT NU.. T:EX: VAD VI HAR GJORT IDAG. B- Ehm.. Alla männisor föds med olika ekonomiska förutsättningar, där med är det fel att säga att en individs ekonomiska tillstånd är ett resultats av hans val i livet. Hur ska jag formulera mig... hmm.. ehm.. Man kan förbättra.. måste du skriva det jag säger? J-JA. B- Man kan förbättra sin livssituation genom arbete, men trots det är kapitalismen långt från ett helt och hållet jämt samhälle. Då folk erbjuds olika möjligheter och väldigt olika mängder arbete krävs av människor för att uppnå samma resultat.. J- Nu tycker jag att vi sammanfattar detta på SVENSKA. B- tack JUlia.. (INTE).. Rösta moderat. J- ALDRIG! Jag är socialdemokrat och kommer alltid vara säger vi hoppas jag.. okej jag vet inte vad jag är men i alla fall.. Inte moderat.. För jag är mellan klass!
  • Nu snackar vi inget mer politik.. Jag tycker det förstör min blogg. Nu snackar vi om vad vi har gjort idag.
  • Björn tänkte dra in mig på lustens oas, det är en affär där man säljer dildos och glidmedel. men jag tackade nej. Jag har redan de bästa grejerna. Men björn har inte de bästa grejern. Han vill ha en grön dildo! Wille vill ha en svart. Björn vill ha en knottrig dildo som är grön.. okej. Sen så åt vi mat. Det var gott. Vi tog en god smörgås macka var. Sen så bestämde vi oss för att Björn skulle färga håret från blond till rött/brunt! RÅ HETT!!! :D  Nu ska vi kolla på julklaendern snart :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0