27 November

  • Hellu! Jag glömde nämna att jag och wille firade 3 år förra söndagen! Jag glömmer aldrig bort första gången jag såg honom på tennis planen! Han var så söt och liten, endast 14år gammal. NU är han 19 år och är skäggig! Haha! Fast fortfarande jätte fin och söt.
  • Nu hade jag tänkt att göra i ordning lite glögg och pepparkakor till min älskade William, han kommer hem till mig om ca 30 min. Efter att vi har fikat ska vi ut och springa en sträcka på 2,5km. Duschen blir det sen..
  • Ikväll ska mamma och pappa göra Taccopaj! Den är så god. När vi äter ska vi kolla på en jul film eller någon annan, vi får se.
  • Dagens nyhet för er som inte vet: Om 22 dagar fyller jag år! Gissa vilken dag det blir då??? JOOO 24 Dec! Julafton! Jag verkligen älskar jul.. Dock har det inte kommit någon snö här där jag bor. Men det spelar igen roll.
  • Dagens citat: ( Min lärare)- Julia Du får ett A på detta.. men ah.. detta blir svårt.. Jo men.. nnja. Asså du är en naturbegåvning på detta. men asså jag har så svårt för att bestämma mig. jag vill ge dig ett A. Ah det ordnar sig, jag pratar med dig sedan.. Men du är så himla duktig på att lägga upp din powerpoint och ditt utal är så bra. DU lät dock lite nervös.. fast det kanske var för att det var så känsligt ämne. ja det var det nog. Ja men det blir ett A.  ( haha jag tycker att min lärare är så skön.. hon hade verkligen svårt att bestämma sig om jag skulle få ett A eller B. Men hon ville så gärna ge mig ett A ;) )
  • Ha en bra kväll! KRAM :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0