12 månader

  • Just nu sitter jag och tänker väldigt mycket.. Jag tänker på folk jag känner och på Julen. Jag kan fortfarande inte fatta att jag fyller 17år nu. Jag börjar bli gammal. Något jag har tänkt på väldigt mycket är hur snabbt tiden går, när jag var liten kändes det som att det tog 2år innan det blev Jul och min födelsdag. Men nu när man har blivit lite äldre käns det som att allt bara flyter på och att det gå snabbare och snabbare. 12 månader känns som kanske 7 månader.
  • Jag undrar hur snabbt tiden går man är över 50 år?  Då rinner tiden bara ut.. eller? För alla kanske inte det känns så? Men jag ska göra allt i min makt för att kunna hålla mig ung så länge som möjligt.
  • Jag känner mig ganska djup, haha. I baland kommer jag in i sånna perioder då jag tänker på allt.. T.ex. En gång funderade jag över om växter hade känslor. Jag vet det låter väldigt "blondt".
  • Just nu lyssnar jag på Sara Dawn Finer- Kärleksvisan. Jag börjar nästan gråta när jag hör den här sången. Den är så fin! Sen har jag minnen relaterade till den här låten.
Jag försöker planera en nyårs fest som... Men nu orkar jag inte hålla på och fixa med det längre. William, Fanny och Martin får hjälpa mig med det! :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0